شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تفاوت مایع لباسشویی با پودر لباسشویی

با توجه به پیشرفت در ماشین های لباسشویی، برندهای تولید کننده شوینده های لباس نیز سعی کرده اند همزمان با پیشرفت تکنولوژی در ماشین های لباسشویی پیش رفته و بهترین شوینده های لباس را وارد بازار نمایند. در ابتدا که شوینده های لباس وارد بازار شدند، این شوینده ها به صورت پودری بودند و تا سالیان سال این روند تولید ادامه داشت تا این که در سال های اخیر، شاهد حضور مایع های شونده لباس در بازار هستم. با توجه به این که ما مدت های طولانی از پودرهای شوینده استفاده کرده ایم لذا قبول مایع های شونده لباس کمی در ابتدا برای افراد سخت بوده و به همین دلیل در این مقاله ما سعی کرده ایم تفاوت میان مایع و پودر لباسشویی را بیان کنیم تا در زمان خرید از میان شوینده ها، بهتر بتوانید انتخاب کنید:

۱- مایع لباسشویی، یک شوینده ملایم است لذا زمانی که لباس های شما بسیار کثیف است، توصیه می کنیم از پودر لباسشویی استفاده کنید زیرا قدرت پاک کنندگی پودر لباسشویی از مایع لباسشویی بیشتر است ولی اگر لباس ها زیاد کثیف نیست یا خیلی بو نگرفته است، از مایع لباسشویی برای شست و شو استفاده کنید.

۲- با توجه به این که قدرت پاک کنندگی پودرهای لباسشویی بسیار بالا است لذا اگر بافت لباس شما ظریف و حساس است بهتر از است از پودر برای شست و شو استفاده نکنید زیرا همین قدرت پاک کنندگی بالا به مرور زمان به بافت لباس های حساس آسیب می زند. در این شرایط بهتر است از مایع لباسشویی استفاده شود.

۳- بدن کودکان بسیار حساس است لذا در هنگام شست و شو باید به این مسئله اهمیت داد. لذا با توجه به قدرت بالای پودرهای لباسشویی در شستن لباس ها، توصیه می کنیم که از مایع لباسشویی برای شستن لباس های کودکان استفاده شود زیرا این شوینده ملایم است و پس از اتمام شست و شو، به پوست بدن کودک آسیب نمی زند.

۴- در استفاده از مایع لباسشویی، شما مشکل انحلال شوینده در هنگام شست و شو را ندارید. زیرا برخی از پودرهای لباسشویی در زمان استفاده در ماشین لباسشویی، به خوبی در آب حل نمی شوند و پس از اتمام شست و شو، شما پودر سفید رنگی را همانند گرد روی لباس ها مشاهده می کنید که وجود این گرد به دلیل همان عدم انحلال درست و کامل پودر شوینده است.

۵- مایع لباسشویی برای انواع مختلف لباس ها ساخته شده است و ما شاهد مایع لباسشویی مشکی شوی، سفید شوی و رنگی شوی در بازار هستیم در صورتی که این تفکیک برای پودرهای لباسشویی وجود ندارد

منبع : تفاوت مایع لباسشویی با پودر لباسشویی

چگونه یک نمایندگی فروش بیمه موفق داشته باشید (قسمت اول)

مسلما همه افراد به دنبال این هستند که بتوانند در زمینه کاری خود به موفقیت رسیده و از رقبای خود پیشی بگیرند اما برای رسیدن به این موفقیت، باید با رموز موفقیت سوپر استارهای حرفه خود آشنا شوید و این تکنیک ها را برای خود سرلوحه قرار دهید. در مورد بیمه نیز به همین گونه است. برای رسیدن به موفقیت، تکنیک های موفقیت شرکت های موفق دنیا را بررسی کنید و به آن ها عمل کنید:

۱- تفاوت میان افراد موفق با با افرد نا موفق، در اراده آن ها است.

شغل بیمه، حرفه سختی است زیرا باید تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید فروش خود را زیاد کنید. مسلما در ابتدا شکست خواهید خورد و علت این امر به این دلیل است که زمانی که نمایندگی ها و شرکت های جدید بیمه وارد بازار کار می شوند، زمان نیاز است که افراد به شما اعتماد کنند. لذا در این مدت شما باید قاطعانه به فعالیت خود ادامه داده و به هیچ وجه ناامید نشوید.

۲- به خواسته های مشتریان خود اهمیت دهید.

اشتباهی که شرکت های ناموفق مرتکب می شوند این است که تنها در صورتی مشاوره خیلی خوب به مشتری ارائه می کنند که بدانند این مشتری حتما قصد خرید دارد در غیر این صورت به او بها نمی دهند. در حالی که در شرکت های موفق، خواسته مشتری به خواسته بیمه گر ارجحیت دارد. به خوبی به مشتری مشاوره می دهند بی آن که از او انتظار داشته باشند در انتهای این مشاوره ها، حتما اقدام به خرید بیمه داشته باشند. هر چند مسلما بیمه گران نهایت تلاش خود را برای فروش می کنند ولی کمک کردن به مشتری را بر مبنای خرید او قرار نمی دهند. شرکت های موفق اعتقاد دارند که باید همیشه قانون اکرام مشتری رعایت شود حتی برای مشتریانی که از شما خرید نمی کنند. با این کار ذهنیت خوبی از شما پیدا خواهند کرد و شانس موفقیت شما برای بازگشت مجدد مشتری را بالا می برد.

۳- برای کار خود هدفمند باشید.

شرکت های موفق قبل از این که فعالیت خود را شروع کنند، ابتدا برنامه ریزی می نمایند تا مسیرهای صحیح و مطمئن را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند. لذا در این مسیر ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که برای فروشندگان بیمه خوشایند نباشد ولی می دانند که باید از همه این مراحل رد شوند تا به نتیجه برسند ولی شرکت های ناموفق فقط در لحظه فعالیت می کنند یعنی به کارهایی می پردازند که در همان لحظه حس خوبی به آن ها می دهد.

منبع : چگونه یک نمایندگی فروش بیمه موفق داشته باشید (قسمت اول)

معرفی کارشناس بیمه و وظایف کاری وی

در زمان عقد قرارداد بیمه بین شرکت بیمه و فرد بیمه گذار، مهمترین مواردی که قید می گردد، تعیین حق بیمه و خساراتی است که بیمه گر باید پوشش دهد که این کار بر عهده کارشناس بیمه است.

کارشناس بیمه باید درخواست بیمه گذار را بررسی نموده و متناسب با آن، حق بیمه و خساراتی که بیمه گر پوشش می دهد را تعیین کند. لذا وظیفه کارشناس بیمه بسیار حساس است اگر فردی باشد که خیلی ریسک میکند در نتیجه تعهدات بیمه را زیاد نموده و منجر می شود که بیمه پول زیادی را به بیمه گذار بدهد و اگر خیلی محتاط باشد در انتخاب تعهدات بیمه خیلی حساسیت به خرج می دهد لذا نمی تواند بیمه گذار را به اندازه کافی جذب نماید در نتیجه باید یک فرد میانه رو باشد.

در کل این گونه می توان بیان نمود که کارشناس بیمه فردی است که بین شرکت بیمه و نمایندگان بیمه رابط است و درخواست های بیمه گذاران را در نمایندگی های بیمه بررسی نموده و مبلغ حق بیمه و میزان پوشش بیمه را با کمک نرم افراز تعیین می نماید. لذا همان گونه که متوجه شدید کارشناس بیمه باید به نرم افزارهای کامپیوتری تسلط داشته باشد.

وظایف کارشناس بیمه

۱- بررسی و تحلیل اطلاعات بیمه گذار

در اولین اقدام پس از ارائه تقاضای بیمه توسط بیمه گذار، کارشناس بیمه باید اطلاعات لازم برای بیمه مورد نظ را از بیمه گذار کسب نماید. برای مثال زمانی که فردی قصد دارد خود را بیمه عمر نماید باید مشخصات فردی بیمه گذار و تمام مدارک مورد نیاز را از وی تقاضا کند.

۲- تعیین ریسک بیمه براساس تقاضای بیمه گذار

همان گونه که بیان نمودیم، کارشناس بیمه باید اعتدال داشته باشد نه به اندزه ای ریسک کند که سبب شود بیمه پول زیادی دهد و نه به اندازه ای احتیاط کند که باعث عدم جذب بیمه گذار شود.

۳- راهنمایی بیمه گذار و تصمیم در مور بیمه

بیمه گذار از شرایط بیمه اطلاعی ندارد فقط به بیمه مراجعه می کند و تقاضای خود را متنسب با حرفه و هدف خود ارائه می کند. در این میان وظیف کارشناس بیمه است که او را راهنمایی نموده و در مورد بیمه انتخابی بیمه گذار تصمیم گیری نماید. کارشناس بیمه باید براساس موزین اخلاقی باید انواع مختلف بیمه برای یک هدف را به بیمه گذار معرفی نماید تا خود بیمه گذار از میان آن ها موردی را برای خود انتخاب کند.

منبع : معرفی کارشناس بیمه و وظایف کاری وی

معرفی کارشناس بیمه و وظایف کاری وی

در زمان عقد قرارداد بیمه بین شرکت بیمه و فرد بیمه گذار، مهمترین مواردی که قید می گردد، تعیین حق بیمه و خساراتی است که بیمه گر باید پوشش دهد که این کار بر عهده کارشناس بیمه است.

کارشناس بیمه باید درخواست بیمه گذار را بررسی نموده و متناسب با آن، حق بیمه و خساراتی که بیمه گر پوشش می دهد را تعیین کند. لذا وظیفه کارشناس بیمه بسیار حساس است اگر فردی باشد که خیلی ریسک میکند در نتیجه تعهدات بیمه را زیاد نموده و منجر می شود که بیمه پول زیادی را به بیمه گذار بدهد و اگر خیلی محتاط باشد در انتخاب تعهدات بیمه خیلی حساسیت به خرج می دهد لذا نمی تواند بیمه گذار را به اندازه کافی جذب نماید در نتیجه باید یک فرد میانه رو باشد.

در کل این گونه می توان بیان نمود که کارشناس بیمه فردی است که بین شرکت بیمه و نمایندگان بیمه رابط است و درخواست های بیمه گذاران را در نمایندگی های بیمه بررسی نموده و مبلغ حق بیمه و میزان پوشش بیمه را با کمک نرم افراز تعیین می نماید. لذا همان گونه که متوجه شدید کارشناس بیمه باید به نرم افزارهای کامپیوتری تسلط داشته باشد.

وظایف کارشناس بیمه

۱- بررسی و تحلیل اطلاعات بیمه گذار

در اولین اقدام پس از ارائه تقاضای بیمه توسط بیمه گذار، کارشناس بیمه باید اطلاعات لازم برای بیمه مورد نظ را از بیمه گذار کسب نماید. برای مثال زمانی که فردی قصد دارد خود را بیمه عمر نماید باید مشخصات فردی بیمه گذار و تمام مدارک مورد نیاز را از وی تقاضا کند.

۲- تعیین ریسک بیمه براساس تقاضای بیمه گذار

همان گونه که بیان نمودیم، کارشناس بیمه باید اعتدال داشته باشد نه به اندزه ای ریسک کند که سبب شود بیمه پول زیادی دهد و نه به اندازه ای احتیاط کند که باعث عدم جذب بیمه گذار شود.

۳- راهنمایی بیمه گذار و تصمیم در مور بیمه

بیمه گذار از شرایط بیمه اطلاعی ندارد فقط به بیمه مراجعه می کند و تقاضای خود را متنسب با حرفه و هدف خود ارائه می کند. در این میان وظیف کارشناس بیمه است که او را راهنمایی نموده و در مورد بیمه انتخابی بیمه گذار تصمیم گیری نماید. کارشناس بیمه باید براساس موزین اخلاقی باید انواع مختلف بیمه برای یک هدف را به بیمه گذار معرفی نماید تا خود بیمه گذار از میان آن ها موردی را برای خود انتخاب کند.

منبع : معرفی کارشناس بیمه و وظایف کاری وی

آشنایی با انواع برس های پاکسازی صورت

صورت هر فرد، گویای زیبایی اوست. به همین دلیل توجه به سلامتی پوست صورت، اهمیت زیادی دارد. زمانی که شما بیرون می روید و پوست صورت در معرض آلودگی های هوا قرار می گیرد و یا زمانی که شما از مواد آرایشی و بهداشتی بر روی صورت خود استفاده می کنید، منافذ پوست مسدود شده و از تنفس سلول ها در این ناحیه از بدن جلوگیری می شود لذا سلول ها مرده و در نتیجه یک لایه از سلول های مرده همراه با آلودگی و مواد اضافی، روی صورت باقی خواهد ماند که به مرور زمان منجر به تیره شدن پوست و از دست رفتن طراوت صورت می شود. در اینجاست که پاکسازی صورت اهمیت پیدا می کند. یکی از روش هایی که برای این منظور به کار می رود، استفاده از برس های پاکسازی صورت است.

انواع برس های پاکسازی صورت

1- برس های دستی

این نوع برس ها، گرد و نرم بوده که خودتان باید به آرامی و به صورت چرخشی، بر روی پوست خود حرکت دهید و صورتتان را بشویید.

حتما بخوانید : 5 اقدام لازم قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

2- برس های برقی

این دسته از برس ها، به نام برس های چرخشی نیز معروف هستند. برس های چرخشی با نیروی برق شروع به کار کرده و در نقطه ای که قرار می گیرند، بر آن نقطه به صورت دایره ای می چرخد و دانه های برس، داخل منافذ فرو رفته و منافذ را تمیز می کند. نکته مهم در مورد استفاده از برس های برق این است که اگر برس را خیلی محکم نگه دارید، پوست شما ساییده خواهد شد. در برخی از انواع برس های برقی، شما می توانید سرعت چرخش را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید .

3- برس های ویبره

برس های ویبره یا نوسانی، بدون چرخش، منجر به تمیز شدن منافذ می شود به این صورت که برس، به سمت عقب و جلو حرکت کرده و ایجاد لرزش می کند با این کار، به منافذ وارد شده و آن ها را پاکسازی می کند. این دسته از برس ها برای افرادی که پوستشان یکدست نیست؛ برای مثال در پوست جوش وجود دارد، مناسب است زیرا باعث می شود که بدون مشکلی برای پوست، عمل پاکسازی صورت گیرد.

حتما بخوانید : کاربردهای میکرونیدلینگ

مهمترین کابردهای برس های پاکسازی صورت

1- مهمترین جنبه کاربردی این برس ها، لایه برداری و پاکسازی صورت است که منجر به درخشندگی پوست خواهد شد.

2- همچنین شما با کمک این برس ها می توانید از دست جوش های سر سیاه موجود در صورت رها شوید.

چند نکته:

1- انتخاب نوع برس پاکسازی صورت، باید متناسب با نوع پوست شما صورت گیرد. چون برخی از افراد پوست های بسیار حساس دارند.

2- استفاده بیش از حد و حتی روزانه از برس های پاکسازی پوست، نه تنها لایه مرده پوست را بر می دارد بلکه به سلول های زنده هم آسیب می زند لذا نهایتا دو بار در هفته از آن ها استفاده کنید.

منبع : آشنایی با انواع برس های پاکسازی صورت

راهکارها و تکنیک های تماس تلفنی موفق در فروش بیمه

با توجه به اهمیت تماس تلفنی در فروش بیمه، کارشناسان بیمه باید در کنار کسب مهارت در امور کاری خود، مهارت های لازم برای داشتن یک تماس تلفنی موفق را نیز کسب کنند تا نهایتا فروش آن ها چندین برابر شود. برای این منظور در این مقاله، ما به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید در این زمینه موفق شوید.

مهمترین راهکارها و تکنیک های تماس تلفنی موفق

۱- قبل از این که اقدام به تماس تلفنی نمایید، مطمئن شوید که الان شرایط خوبی دارید. شما باید تصویرسازی ذهنی نمایید که یک تماس تلفنی موفقی خواهید داشت. تسلط کافی داشته و اعتماد به نفس و هیجان خود را در لحن صدایتان نشان دهید تا مشتری با صدای شما رابطه برقرار نموده و از انرژی شما به وجد بیاید.

۲- شما زمانی باید وارد تماس تلفنی شوید که قصد دارید پیشنهادات خود را به مشتری انتقال دهید و همچنین تمایل دارید بدانید نظر مشتری درمورد بیمه نامه های شما چیست. توجه داشته باشید که اگر از نظر مشتری اطلاع دارید، نیازی به تماس تلفنی نیست.

۳- با توجه به اینکه اکثر افراد علاقه ای به تماس تلفنی و گفتگوی بدون تصویر ندارند، لذا باید به مشتری این اطمینان را بدهید که برای مثال بیشتر از ۱۰ دقیقه وقت او را نمی گیرد. لذا شما باید تمام مهارت خود را به کار بگیرید که تمام اطلاعات مفید و پشنهادات خود را در این زمان کم به مشتری انتقال دهید تا خود مشتری راغب به ادامه صحبت شود.

۴- در زمان تماس تلفنی، در محلی باشید که شخصی مزاحم شما نشود تا منجر به از بین رفتن تمرکز شما نگردد. همچنین زمانی تماس بگیرید که ذهن شما درگیر مسئله ای دیگر نیست تا به خوبی بتوانید بر گفتگو و نظرات مشتری تمرکز نمایید.

۵- توجه داشته باشید که تماس تلفنی برای گذاشتن قرار خرید و عقد قرارداد نیست. این کار باید حضورا صورت گیرد. شما در تماس تلفنی تنها باید نظرات مشتری را در مورد بیمه نامه های خود دانسته و در صورت موافقت وی، قرار ملاقات حضوری را بگذارید تا بتوانید عمل فروش را اتمام دهید.

۶- این احتمال را بدهید که مشتری با شما مخالفت کرده و شما را رد کند. لذا خود را برای این شرایط آماده کنید تا با شنیدن مخالفت، هم بتوانید جواب ایرادات را با حوصله ارائه کنید و هم این که اعتماد به نفستان از بین نرود.

۷- نکته بسیار مهم این است که در تماس تلفنی شما باید تلاش خود را برای گرفتن وقت ملاقات حضوری داشته باشید و هدفتان را برای تنظیم وقت ملاقات حضوری بگذارید نه این که امکان رخ دادن این ملاقات را بررسی کنید.

۸- لحن صدایتان باید به گونه

باشد که اقتدار شما را نشان دهد تا این گونه مشتری متوجه شود با یک کارشناس بیمه باتجربه و معتبر در حال گفتگو است. البته در کنار این اقتدار در گفتگو، فراموش نکنید که باید رابطه دوستانه با مشتری برقرار نمایید.

۹- در تماس تلفنی خود، نیازهای مشتری را در نظر بگیرید. برای مثال مشتری اگر عجله دارد، شما باید سریع تر و در عین حال واضح مکالمه را ادامه دهید. یا این که با حالات روحی مشتری هماهنگ شوید و حتی اگر نیاز به همدلی داشت، این عمل را انجام دهید.

منبع : راهکارها و تکنیک های تماس تلفنی موفق در فروش بیمه

تکنیک وام گیری یا قرض گرفتن (Borrowing) در ترجمه متون

یکی از اصولی که هر مترجم در زمان ترجمه یک متن باید در نظر داشته باشد این است که برای این متن، چه تکنیکی را باید به کار گیرد تا ترجمه ای روان و با کیفیت ارائه کند و این نوع تشخیص بستگی به میزان مهارت مترجم دارد که بتواند تکنیک درست را استفاده کند. یکی از تکنیک ها که مترجم برای ترجمه مستقیم از ان استفاده می کند، تکنیک وام گیری یا قرض گرفتن است.

منظور از تکنیک وام گیری چیست

گاهی اوقات اگر بخواهیم برخی از کلمات زبان مبدا را به زبان خودمان ترجمه کنیم، نمی توانیم به درستی معنای ان را بیان کنیم. در این صورت مترجم تصمیم می گیرد خود کلمه را بدون ترجمه در داخل متن ترجمه شه استفاده کند. برای مثال کلمه Club که خود این کلمه را در ترجمه های فارسی بیان می کنند. اما این که مترجم در چه زمانی از این تکنیک استفاده کند، تحت تاثیر دو عامل قرار دارد:
۱- مهمترین فاکتور این است که کلماتی را می توانید در این تکنیک استفاده کنید، که قرض گرفتن آن ها امری عادی باشد و در میان تمام دنیا تعریف شده باشد. برای مثال همین کلمه Club را همه مترجم ها و در تمام دنیا، با همین نام می شناسند و لذا هیچ مترجمی از ترجمه آن در متن استفاده نمی کند.
۲- مترجم باید توجه داشته باشد که هر کلمه را نمی تواند با تکنیک وام گیری، بدون ترجمه کردن استفاده کند زیرا ممکن است فرم قرض گرفتن آن کلمه برای دیگران تعریف نشده است برای مثال اگر شما در ترجمه خود از کلمه Club استفاده کنید، هر خواننده ای متوجه می شود که منظور شما همان باشگاه است چون این کلمه به صورت عام، به عنوان کلمه قرض گیری شده تعریف شده است ولی اگر کلمه Tea را وام گیری نموده و بدونترجمه در متن بگذارید، چون ترجمه آن شفاف است و منظور را می رساند، لذا خواننده متوجه متن نمی شود به عبارت کلی شما کلماتی باید وام گیری کنید که ترجمه شفافی از آن ها وجود ندارد.
میزان موفقیت مترجمین در استفاده از تکنیک وام گیری، بستگی به میزان شناخت مترجم نسبت به واژگان عاریه ای دارد. حسن این تکنیک این است که زمانی که لغتی به عنوان یک لغت عاریه ای تعریف می شود، هر مترجمی به صورت ازادانه می تواند از ان استفاده کند و در نتیجه امر ترجمه بسیار اسان می شود.

منبع : تکنیک وام گیری یا قرض گرفتن (Borrowing) در ترجمه متون

نقش پروتکل https در سئوی سایت

در هر سایتی، عوامل مختلفی وجود دارد که بر کسب امتیاز مثبت توسط گوگل تاثیر گذار است. به غیر از فعالیت هایی که هر وبمستر باید در سایت خود انجام دهد تا گوگل در بررسی های خود این فعالیت ها را لحاظ کند؛ یکسری کدها و پروتکل هایی نیز می توان در سایت استفاده نمود که تاثیر مثبت آن ها را در رتبه خود مشاهده کنید و یکی از این کدهای سایت، پروتکل https است.

معرفی پروتکل https

پروتکل https یکی از سیستم های امنیتی در هر سایت به حساب می آید. شاید شما در برخورد با سایت های مختلف این حالت را در آدرس سایت ها دیده باشید که در برخی از ان ها قبل از شروع ادرس سایت، پروتکل https وجود دارد ولی برخی دیگر این پروتکل را ندارد و حتما این سوال برای شما پیش امده که تفاوت وجود و عدم وجود این پروتکل چیست؟

پروتکل https یک سیستم امنیتی است که بر روی اطلاعات سایت کدگذاری انجام می دهد و این امر باعث امن شدن سیستم شما می شود. حسن این کار این است که سایت شما از دست هکرها در امان خواهد ماند و اگر هم هکر خیلی قوی باشد و بتواند به سایت شما وارد شود، اطلاعات برای هکر بی معنی خواهد بود. اما پروتکل https تنها بر روی امنیت سایت تاثیر ندارد بلکه فواید زیادی دارد که یکی دیگر از مزیت های ان، تاثیر بر سئوی سایت و در نتیجه رتبه بندی سایت است.

تاثیر پروتکل https بر سئوی سایت

در میان فاکتورهای مختلفی که در رنکینگ سایت شما تاثیر دارد، پروتکل https یکی از فاکتورهایی است که گوگل، وجود آن را در لینک سایت، یک امتیاز مثبت برای ان سایت در نظر می گیرد. علت انتخاب این فاکتور برای گوگل این است که گوگل، در رتبه بندی سایت، ابتدا سایت ها را غربال نموده و در درجه اول سایت هایی را در نظر می گیرد که امنیت ان ها بالا است و از انجایی که وجود پروتکل https نشان دهنده این است که سایت شما امن است، لذا گوگل این سایت را بسیار با ارزش می داند. از طرف دیگر زمانی که یک سایت این پروتکل را داشته باشد، کاربر متوجه می شود که سایت شما امن است در نتیجه کاربران با خیال راحت می توانند به سایت شما سر بزنند و همین امر سبب افزایش تعداد کاربران سایت و در نهایت تعداد مشتریان سایت می شود.

منبع : نقش پروتکل https در سئوی سایت

فناوری hdx در تین کلاینت

همواره استفاده از تکنولوژی های پیشرفته سبب بوجود آمدن قابلیت های زیادی می گردد و عملکرد آن ها را هم جهت کاربر و هم سیستم های آن بهبود می بخشد. استفاده از فناوری hdx در سیستم های تین کلاینت سبب بهبود عملکرد این بخش می شود و امکانات زیادی را برای آن فراهم می کند. استفاده از این فناوری قابلیت گرافیکی و هم چنین کیفیت بهتر صوت و تصویر را برای شما ایجاد می کند. تین کلاینت ها با کمک فناوری hdx می تواند مقدار زمان تاخیر را تا حد زیادی کاهش دهند، بدین صورت که با تغییر مسیر هوشمند داده ها و فشرده سازی اطلاعات و پس از آن فرستادن آن به سرور تا حد زیادی مقدار زمان تاخیر را کوتاه کرد.

یکی از معضلات اصلی در تین کلاینت ها مقدار افت صدا و تصویر در حین انتقال است و امروزه روش های زیادی برای بهبود این بخش وجود دارد. ولی می توان گفت یکی از بهترین فناوری های بکار رفته در حل این مشکل استفاده از فناوری hdx در تین کلاینت ها می باشد.

بهبود عملکرد تین کلاینت ها با استفاده از فناوری hdx

این تکنولوژی به تین کلاینت ها کمک می کنند تا مقدار ترافیک درون شبکه را تا مقدار زیادی کم کنند و با استفاده از روش های ذخیره سازی مثل کش و مولتی کستینگ که شامل فایل صوتی و گرافیکی است و تا مقدار زیادی ترافیک را کاهش دهند. بنابراین دیگر فشار کمتری به سرور تحمیل شده و می تواند مقدار کلاینت را افزایش داد.

تین کلاینت های پشتیبانی شده از فناوری hdx مقدار پهنای باند وسیع و کارآمدی را برای کاربران ایجاد می کنند و به همین دلیل صدا و کیفیت تصویر در آن بهتر می شود. این کار سبب فشرده سازی عمیق فایل های تصویری و گرافیکی با کمک از کدک های پیشرفته می شوند و به این ترتیب تصاویری با فریم بالا و کیفیت بهتر ایجاد می کنند.

تین کلاینت ها با استفاده از فناوری hdx مقدار صوت را با کمترین زمان ممکن و با مقدار بازه زمانی تاخیر کمی توسط یک کانال اختصاصی به شما می رسانند. بدین ترتیب مشکل تاخیر در انتقال صدا توسط سیستم ویپ یا همان صدا در بستر شبکه کاهش پیدا می کند. استفاده از فناوری hdx می تواند برای حدود 50 کلاینت که در شبکه فعالیت دارد مقدار 95% ترافیک شبکه را کم کند و مقدار سرعت را افزایش دهد. بنابراین افزایش سرعت سبب بهبود کارکرد بخصوص در بخش های ذخیره اطلاعاتی و دسترسی به دیگر بخش های نرم افزاری را در سیستم تین کلاینت فراهم می نماید.

اصول نگارش پایان نامه روانشناسی

یکی از رشته های تقریبا جدید نسبت به سایر رشته ها در کشور ما رشته ی روانشناسی بالینی است.این رشته از جمله رشته هایی است که با رفتارهای انسانی سر و کار دارد و جهت رفع مشکل اختلالات روانی و بهبود زندگی روانی در جامعه بسیار موثر می باشد. امروزه حدود پنجاه و سه زمینه ی متفاوت از رشته روانشناسی توسط انجمن روانشناسی آمریکا شناسایی شده است.

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های روانشاسی عمومی، روانشناسی بالینی، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی)، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی اسلامی،روانشناسی خانواده درمانی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

یکی از رشته های تقریبا جدید نسبت به سایر رشته ها در کشور ما رشته ی روانشناسی بالینی است.این رشته از جمله رشته هایی است که با رفتارهای انسانی سر و کار دارد و جهت رفع مشکل اختلالات روانی و بهبود زندگی روانی در جامعه بسیار موثر می باشد. امروزه حدود پنجاه و سه زمینه ی متفاوت از رشته روانشناسی توسط انجمن روانشناسی آمریکا شناسایی شده است.

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های روانشاسی عمومی، روانشناسی بالینی، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی)، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی اسلامی،روانشناسی خانواده درمانی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.
توجه داشته باشید که این رشته در حال حاضر دارای زمینه های شغلی روشنی در کشور ماست. دانشجویان کارشناسی ارشد هر یک از گرایش های این رشته می توانند در صورت داشتن پایان نامه ای قوی پیش زمینه ی مناسبی جهت ورود به مقطع دکتری داشته باشند. در ادامه به بررسی شیوه ی نگارش پایان نامه روانشناسی می پردازیم.

نکاتی جهت نگارش پایان نامه روانشناسی

نوشتن پایان نامه ای قوی نشان دهنده ی تسلط دانشجو بر دروس و مفاهیم مورد نیاز در رشته روانشناسی است. برای نوشتن پایان نامه روانشناسی لازم است که دانشجو بر مفاهیم و اصول لازم تسلط کافی داشته باشد. برخی از واحدهای درسی که دانشجوی روانشناسی بایدد آن ها را با موفقیت بگذراند و بر آن ها مسلط باشد عبارتند از: آمار توصیفی، آمار استنباطی، مباحث اساسی در روانشناسی، روانشناسیی اجتماعی، روانشناسی تجربی، اصول روانشناسی بالینی و …
حال به معرفی برخی از موضوعات پایان نامه روانشناسی می پردازیم:
– تجزیه و تحلیل رابطه ی میان سبک ها و رابطه های شناختی و فراشناختیش به همراه سازگاری اجتماعی در بین دانش آموزان
– تجزیه و تحلیل و بررسی تاثیرات شیوه های آموزشی و درمانی سرمشق پذیری و همچنین تمرینات سرمشق پذیری در درمان رفتار بدون جرات ورزی و آموزش دادن رفتار جرات ورزانه


12345678910
last