نقش پروتکل https در سئوی سایت

شنبه 27 آبان 1396
13:06
fastdissertation

در هر سایتی، عوامل مختلفی وجود دارد که بر کسب امتیاز مثبت توسط گوگل تاثیر گذار است. به غیر از فعالیت هایی که هر وبمستر باید در سایت خود انجام دهد تا گوگل در بررسی های خود این فعالیت ها را لحاظ کند؛ یکسری کدها و پروتکل هایی نیز می توان در سایت استفاده نمود که تاثیر مثبت آن ها را در رتبه خود مشاهده کنید و یکی از این کدهای سایت، پروتکل https است.

معرفی پروتکل https

پروتکل https یکی از سیستم های امنیتی در هر سایت به حساب می آید. شاید شما در برخورد با سایت های مختلف این حالت را در آدرس سایت ها دیده باشید که در برخی از ان ها قبل از شروع ادرس سایت، پروتکل https وجود دارد ولی برخی دیگر این پروتکل را ندارد و حتما این سوال برای شما پیش امده که تفاوت وجود و عدم وجود این پروتکل چیست؟

پروتکل https یک سیستم امنیتی است که بر روی اطلاعات سایت کدگذاری انجام می دهد و این امر باعث امن شدن سیستم شما می شود. حسن این کار این است که سایت شما از دست هکرها در امان خواهد ماند و اگر هم هکر خیلی قوی باشد و بتواند به سایت شما وارد شود، اطلاعات برای هکر بی معنی خواهد بود. اما پروتکل https تنها بر روی امنیت سایت تاثیر ندارد بلکه فواید زیادی دارد که یکی دیگر از مزیت های ان، تاثیر بر سئوی سایت و در نتیجه رتبه بندی سایت است.

تاثیر پروتکل https بر سئوی سایت

در میان فاکتورهای مختلفی که در رنکینگ سایت شما تاثیر دارد، پروتکل https یکی از فاکتورهایی است که گوگل، وجود آن را در لینک سایت، یک امتیاز مثبت برای ان سایت در نظر می گیرد. علت انتخاب این فاکتور برای گوگل این است که گوگل، در رتبه بندی سایت، ابتدا سایت ها را غربال نموده و در درجه اول سایت هایی را در نظر می گیرد که امنیت ان ها بالا است و از انجایی که وجود پروتکل https نشان دهنده این است که سایت شما امن است، لذا گوگل این سایت را بسیار با ارزش می داند. از طرف دیگر زمانی که یک سایت این پروتکل را داشته باشد، کاربر متوجه می شود که سایت شما امن است در نتیجه کاربران با خیال راحت می توانند به سایت شما سر بزنند و همین امر سبب افزایش تعداد کاربران سایت و در نهایت تعداد مشتریان سایت می شود.

منبع : نقش پروتکل https در سئوی سایت


برچسب ها: https ,
[ بازدید : 719 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]